31.12.2017

Vuosi 2017

2017. Olit melko julma ja lohduton. Muistan sinut vuotena, jolloin annoin kaikkeni asialle, joka ei kuitenkaan onnistunut. Tämä vuosi opetti minulle, että vaikka kaikkesi yrität niin se ei silti takaa haluamaasi lopputulosta. Tämä on ensimmäinen kerta, kun olen totaalisen epäonnistunut jossain, johon olen panostanut täysillä.

Ilokseni voin todeta, että selvisin vastoinkäymisistä ilman totaalista masentumista ja tällä hetkellä mieli on levollinen, odottava ja iloinen. Joulukuussa minulla alkoi eräs todella mielenkiintoinen työprojekti, joka vei minut täysin mukanaan. Pitkästä aikaa olen todella innostunut töistäni. Työkiireet saivat minut unohtamaan epäonnistuneen koeputkihoidon lähes tyystin. Jouluna sain keskittyä vain ihanaan lomailuun ja rentoiluun. Tuntuu, että akut ovat todella latautuneet ja jaksan lähteä lapsettomuusasian kimppuun ihan uusin voimavaroin.

Vieläkään minun ei ole tarvinnut päättää, että miten toimin tammikuun hoidon kanssa - kuukautiset eivät ole alkaneet vieläkään, vaikka on jo kp 27 (normi on 25). Lähdenkin tästä huolettomin mielin kohti vuotta 2018 ja teen tarvittavat päätökset vasta huomenna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti